Voor producten welke op voorraad zijn: Deze worden tussen de 1 en 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling bij u geleverd.
Voor producten welke niet op voorraad zijn: Deze worden tussen de 4 en 10 werkdagen na ontvangst van uw betaling bij u geleverd.
Hou wel rekening met de levertijd wanneer er feestdagen in de leverweek vallen.
De levertijd staat steeds vermeld boven de oranje bestelknop bij het artikel.
De uitlevering zal gebeuren naar het door u opgegeven afleveradres. Wilt u hiervan afwijken (een ander tijdstip of een andere afleveradres) dan kunt u dit vermelden bij "Opmerking". Dan houden wij hier rekening mee.
Echter invloed op de bezorgwijze en –tijden van de transporteurs hebben wij helaas niet.
Afhankelijk van het gekozen product leveren wij met UPS – DPD - PostNL
1. Maak een keuze uit één of meerdere artikelen in onze webshop.
2. Plaats de gewenste artikelen in de winkelmand. Dit kun je doen door op de "Plaats in winkelmand" te klikken.
3. Als de bestelling compleet is, klik je op "naar winkelmand". Hier kun je de bestelling controleren en indien nodig aanpassen. Als alles goed is, dan kun je verder gaan door op "bestelling afronden" te klikken.
4. In de volgende stap kun je kiezen voor 3 opties:
• Inloggen met jouw account
• Nieuw bij Winkel voor Thuis? Maak een account aan!
• Bestellen zonder account
5. Kies hier voor de optie die jou het beste uitkomt.
6. Zodra je een keuze gemaakt hebt, kun je doorgaan naar het selecteren van de verzendmethode.
7. In deze stap kun je de betaalmethode selecteren. Je kunt bij ons kiezen uit de volgende mogelijkheden:
8. Als je alle gegevens juist hebt ingevuld klik je op ''volgende stap''. Hierna kun je alles nog een laatste keer controleren en eventueel wijzigen. Als alles helemaal klopt klik je op "kopen".
9. Na het afronden van de betaling ontvang je van ons een bevestiging van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
✓ Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.
Neemt u hiervoor even contact op met onze klantenservice.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
✓ Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
✓ U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
✓ Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
✓ Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.
Voor het retourneren van goederen dient u met onderstaande kosten rekening te houden:
Nationale zendingen:
van 0/2kg - Tussen 5,00 en 6,95 euro
van 2/10kg - Tussen 6,00 en 15,65 euro
van 10/30kg - Tussen 10,50 en 21,70 euro
Internationale zendingen:(Aangrenzende Landen)
van 0/350g - Tussen 7,80 en 8,70 euro
van 350g/1kg -tussen 11,70 en 13,05 euro
van 1kg/2kg - tussen 15,60 en 17,40 euro
van 5/10kg - tussen 16,40 en 22,50 euro
van 10/30kg - tussen 39,69 en 45,00 euro
Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Ikshop zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.
Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal Ikshop alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Ikshop op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen.
Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de Klant voor een andere wijze van levering dan de door Ikshop geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.
Ikshop betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant een aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.
Voor artikelen die online werden aangekocht en bij de Klant thuis zijn afgeleverd, dient de Klant contact op te nemen met de Ikshop klantendienst en het artikel op zijn kosten terug te bezorgen aan Ikshop.
Bij vaststelling van een gebrek moet de Klant Ikshop zo snel mogelijk inlichten. In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling ervan door de Klant te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.
De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.
De klantendienst van Ikshop is bereikbaar op het telefoonnummer +32(0)475718803, via e-mail op [email protected] of per post op het volgende adres Ikshop -Mabelle Products bv, puttestraat,13-2940 Stabroek. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.